FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
instalacja kolektora słonecznego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertos
Specjalista
Specjalista


Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 57

PostWysłany: Sro Sty 26, 2011 11:59 am    Temat postu: instalacja kolektora słonecznego Odpowiedz z cytatem

Witam, Interesuje mnie instalacja kolektora słonecznego, ale jestem zielony w tym temacie. Chodzi mi o ogrzanie domu o powierzchni 100m2. Jaki system w skład którego wchodzą kolektory jest Waszym zdaniem najbardziej wydajny?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
abent
Zaawansowany Uczestnik
Zaawansowany Uczestnik


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 35

PostWysłany: Pon Sty 31, 2011 9:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak na polskie warunki, to najlepiej połączyć kolektor, kominek i kocioł gazowy – to daje wygodę i potężnie redukuje koszty ogrzewania.System ten nazywa się ogrzewaniem zintegrowanym. Tutaj możesz zobaczyć schemat takiego systemu: http://www.makroterm.pl/produkty/zintegrowane-ogrzewanie
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
benek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 81

PostWysłany: Wto Lut 22, 2011 12:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest jeszcze inne rozwiązanie. Czytałem ostatnio o dachówce słonecznej.
http://www.odnawialnecieplo.pl/ciekawe-wdroenia/148-soneczna-dachowka To jakby inny rodzaj kolektorów słonecznych. Czy ktoś z was miał juz z tym do czynienia? Jak ten pomysł, zwiększenia powierzchni na cały dach, przekłada sie na wydajność?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Meble-Bogart
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik