Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kali Ekspert
Dołączył: 05 Paź 2015 Posty: 370
|
Wysłany: Czw Gru 22, 2016 4:38 pm Temat postu: sala konferencyjna |
|
|
Czołem
Miałem ostatnio konferencje w takim ośrodku http://jachranka.pl/osrodek-szkoleniowy-i-konferencyjny ludzie często szukają opinii o obiektach albo samej sali, to może komuś pomoże. Fajna lokalizacja niedaleko rzeki i jeziora, to się człowiek tak nie męczy jak centrum miasta
Dawajcie śmiało swoje propozycje |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
bella31 Zaawansowany Uczestnik
Dołączył: 18 Gru 2016 Posty: 30
|
Wysłany: Pon Gru 26, 2016 4:30 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo fajnym miejscem na organizację konferencji czy szkolenia jest Business Room w Warszawie. Sale nowoczesne, wyposażone w niezbędny sprzęt, no i lokalizacja lepsza być nie może, bo w samym centrum [/url] |
|
Powrót do góry |
|
|
zachary2 Nowy Uczestnik
Dołączył: 24 Gru 2016 Posty: 5
|
Wysłany: Sro Gru 28, 2016 7:08 pm Temat postu: |
|
|
Dzięki za wszystkie propozycje Z całą pewnością z czegoś skorzystam _________________ Dobry przyjaciel nie zdradzi Twojego sekretu. |
|
Powrót do góry |
|
|
gutek Ekspert
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 1720
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2017 11:43 pm Temat postu: |
|
|
Najlepiej wypadają konferencje Zakopane. Uważam, że warto decydować się na takie rozwiązanie. Jeśli konferencja jest organizowania w ciekawych miejscu, to zazwyczaj więcej osób na nie przybywa. |
|
Powrót do góry |
|
|
kibi Ekspert
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 546
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nicolas Ekspert
Dołączył: 03 Maj 2016 Posty: 667
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2017 2:33 pm Temat postu: |
|
|
Organizacja szkolenia to złożone przedsięwzięcie.
Jednak obecnie nie brakuje miejsc gdzie można je organizować.
Na uwagę zasługuje sala konferencyjna pod Warszawą
Świetna lokalizacja, atrakcyjna oferta i wiele możliwości |
|
Powrót do góry |
|
|
Frodek Nowy Uczestnik
Dołączył: 06 Lis 2017 Posty: 4
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2017 5:28 pm Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio byłem na Hali EXPO w Krakowie, bardzo fajna miesjcóweczka |
|
Powrót do góry |
|
|
kosanoztra Ekspert
Dołączył: 17 Paź 2016 Posty: 189
|
Wysłany: Nie Sty 07, 2018 7:31 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o sale konferencyjne, na pewno warto też zerknąć sobie tutaj http://fumed.pl/sale-konferencyjne/ . Sale są nowocześnie urządzone, mają bogate zaplecze multimedialne no i zróżnicowaną powierzchnię. Jest w czym wybierać. Na stronie można sobie doczytać szczegóły. |
|
Powrót do góry |
|
|
genua Ekspert
Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 727
|
Wysłany: Czw Mar 22, 2018 2:46 pm Temat postu: |
|
|
My mamy firmę na terenie Lublina i szukaliśmy odpowiedniej sali konferencyjnej w tych rejonach. Wcale nie jest łatwo znaleźć idealny lokal... Dopiero w Jastkowie trafiliśmy na hotel http://www.inbetween-hotel.pl/ , który ma 1350 mkw powierzchni konferencyjnej. Pomieści jakieś 600 osób, więc to obiekt doskonale skrojony dla biznesu. Do tego z własnym parkingiem, restauracją, lobby barem. Mają fachową obsługę i w razie potrzeby, gości można ulokować w pięknych pokojach na nocleg. Ogólnie, bardzo polecam. |
|
Powrót do góry |
|
|
janusz88 Ekspert
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 231 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw Maj 31, 2018 11:39 am Temat postu: |
|
|
Wg mnie dobrym pomysłem jest też organizowanie konferencji w hotelach, które posiadają własne sale Sam miałem przyjemność uczestniczyć w podobnym wydarzeniu, które trwało 3 dni, i organizator zapewnił rezerwację pokoi od razu Z tego, co pamiętam, był to Hotel Nadmorski |
|
Powrót do góry |
|
|
Agusiek55 Ekspert
Dołączył: 27 Maj 2017 Posty: 117
|
Wysłany: Pią Cze 22, 2018 6:37 am Temat postu: |
|
|
Wybór sali konferencyjnej to pierwsza rzecz jaką powinniście zrobić. Później czeka was sporo mniejszych wyzwań i obowiązków. Na pewno będziecie musieli wynająć hostessy do pomocy. W firmie https://papilioagency.com znajdziecie je praktycznie w każdym mieście w Polsce. |
|
Powrót do góry |
|
|
turenter Ekspert
Dołączył: 25 Lis 2017 Posty: 513
|
Wysłany: Sro Cze 27, 2018 4:47 am Temat postu: |
|
|
Sala konerencyjna oczywiście jest wazna, jedank z tego co wiem, to znacznie trudniej jest znaleźć dobry sprzęt. Zwykły mikrofon dobrej jakości kosztuje kilkaset złotych, dlatego dziś lepiej wynajmowąćc sprzę - http://www.konferental.pl/wynajem-sprzetu/mikrofony |
|
Powrót do góry |
|
|
alenia Specjalista
Dołączył: 24 Sty 2017 Posty: 57
|
Wysłany: Nie Lip 08, 2018 11:25 am Temat postu: |
|
|
My to konferencję mieliśmy w pięknym i malowniczym Hotelu Groman http://www.groman.pl/pl/ pamiętam że było bardzo gorąco, prawie 40 stopni na zewnątrz, bo to był lipiec, ale na cale szczęście jest klimatyzacja w salach, więc wszystko się udało, a wieczorkiem mieliśmy imprezę w sali klubowej |
|
Powrót do góry |
|
|
elabarbara Ekspert
Dołączył: 22 Mar 2017 Posty: 365
|
Wysłany: Czw Lip 26, 2018 9:18 am Temat postu: |
|
|
Firmy bardzo często zwracają dużą uwagę na miejsce gdzie zorganizować szkolenie czy konferencje. Duże znaczenie ma także czas spędzony po konferencji, nawiązywanie nowych kontaktów itp. a temu jak wiadomo sprzyja dobra atmosfera w lokalu. U mnie w firma zawsze organizuje tutaj http://trzyroze.pl miejsce idealne. |
|
Powrót do góry |
|
|
Franko Ekspert
Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 1063
|
Wysłany: Wto Lip 31, 2018 9:58 am Temat postu: |
|
|
Agusiek55 napisał: | Wybór sali konferencyjnej to pierwsza rzecz jaką powinniście zrobić. Później czeka was sporo mniejszych wyzwań i obowiązków. Na pewno będziecie musieli wynająć hostessy do pomocy. W firmie papilioagency.com znajdziecie je praktycznie w każdym mieście w Polsce. |
W niektórych sytuacjach lepiej sprawdzają się hosty, w tych na pewno http://forwoman.pl/wynajem-hostow-czyli-gdzie-nie-sprawdza-sie-hostessy-a-sprawdza-sie-panowie/. Dobrze zorganizowana konferencja to nie tylko wybór sali z klimatyzacją |
|
Powrót do góry |
|
|
|