Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hania123 Ekspert
Dołączył: 16 Maj 2014 Posty: 730
|
Wysłany: Czw Lis 02, 2017 4:10 pm Temat postu: wyposażenie biura |
|
|
Witajcie! Szukam czegoś co nadawało by się do rozpisania dla klientów planu działania lub przedstawienia projektu na konferencji. Pomyślałem nad takimi tablicami www.tablice.eu Jak uważacie warto kupić coś takiego ? Można zamówić taką tablicę pod wymiar tak jak nam pasuje i to dla mnie także jest plusem. Myślicie że sprawdzi się takie coś ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
hello Ekspert
Dołączył: 22 Sty 2016 Posty: 1072
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2017 12:22 pm Temat postu: |
|
|
Teraz biura można z powodzeniem urządzić meblami z Ikei. |
|
Powrót do góry |
|
|
playskin1 Ekspert
Dołączył: 12 Lip 2017 Posty: 82
|
Wysłany: Pią Sty 05, 2018 11:26 am Temat postu: |
|
|
to prawda, mają szerokie wzornictwo w tym zakresie
idealna cera blog |
|
Powrót do góry |
|
|
gutek Ekspert
Dołączył: 19 Lut 2014 Posty: 1723
|
Wysłany: Pią Sty 12, 2018 10:08 pm Temat postu: |
|
|
Urządzając biura warto zainteresować się nie tylko wyglądam pomieszczę, ale również komfortem pracy. Na pewno takie folie przeciwsłoneczne będą bardzo pomocne. Są trwałe i praktyczne. Poza tym spełniają swoją rolę i to jest najważniejsze. |
|
Powrót do góry |
|
|
remik Ekspert
Dołączył: 07 Paź 2014 Posty: 73
|
Wysłany: Pią Sty 26, 2018 3:05 pm Temat postu: |
|
|
Warto czasami zainwestować lepiej kase moim zdaniem, niż wybierać meble z marketu. Polecam takie szafy kartotekowe http://szafymetalowe.net.pl/oferta/szafy-kartotekowe/ dolisne wykonanie oraz to że sa z metalu zdecydowanie przemawia za tym produktem. |
|
Powrót do góry |
|
|
dalongir Ekspert
Dołączył: 27 Kwi 2015 Posty: 403
|
Wysłany: Sob Sty 27, 2018 11:15 pm Temat postu: |
|
|
do biura trzeba wybierać przede wszystkim funkcjonalne meble - jak np biurko https://www.urokdrewna.pl/biurka - musi być solidne i mieć wystarczająca powierzchnie aby spokojnie pracować. Meble w 100% z litego drewna są najlepsze. |
|
Powrót do góry |
|
|
cooli Ekspert
Dołączył: 13 Sie 2015 Posty: 125
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2018 9:09 pm Temat postu: |
|
|
Zgadzam się, w biurze liczy się przede wszystkim funkcjonalność, choć aspekty estetyczne też są ważne. Stylowe, przytulne, przestronne biuro może pobudzić nasza kreatywność, chętniej przebywa się w ładnie zaaranżowanych wnętrzach. Na stronie https://domar.pl/pl/produkty można sobie przejrzeć wyposażenie wnętrz, to chyba największa galeria wnętrz w Polsce, znajdziecie tam produkty od renomowanych producentów. Mozna wybrac coś dla siebie. |
|
Powrót do góry |
|
|
kitlus Ekspert
Dołączył: 19 Lip 2017 Posty: 232
|
Wysłany: Sro Sty 31, 2018 2:35 pm Temat postu: |
|
|
Sama też zaczęłam się rozglądać za meblami do biura i ostatnio widziałam na stronie producenta mebli w Białymstoku- http://www.biuroimeble.com.pl/ . Mi się bardzo podobają, nadają ciekawy wygląd wnętrzu. Mają duży wybór, a pod kątem cen nie ma tragedii. |
|
Powrót do góry |
|
|
m.m.m Ekspert
Dołączył: 30 Maj 2016 Posty: 1253
|
Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 2:06 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli o mnie chodzi to kompletnie nie przejmuje się wyposażeniem jak i utrzymaniem biura, bo zdecydowałem się na biuro wirtualne Coraz bardziej modne staje się właśnie takie rozwiązanie, szczególnie w małych i średnich firmach. Mnie skusił przede wszystkim bardzo atrakcyjny adres w centrum Wrocławia, outsourcing biznesowy oraz sporo zmniejszone koszty działalności, dzięki czemu pieniądze mogę iść na coś innego. Korzystam przy tym projekcie z usług firmy Idea Prestige (tutaj link do strony http://ideaprestige.eu/ ). Z czystym sumieniem mogę ich polecić ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamila_90 Ekspert
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 319
|
|
Powrót do góry |
|
|
Puella Ekspert
Dołączył: 12 Cze 2017 Posty: 141
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jzrkan Ekspert
Dołączył: 11 Maj 2015 Posty: 118
|
Wysłany: Nie Maj 20, 2018 10:33 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o materiały do drukarek to kiedyś zamawiałem w sklepie internetowym http://www.tanie-tusze.net Już straciłem rachubę, bo dawno takich zamówień nie czyniłem, ale wydaje mi się, że warto zamawiać online wszelkiego rodzaju tusze i tonery. |
|
Powrót do góry |
|
|
karolciahoho Specjalista
Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 58
|
Wysłany: Wto Cze 05, 2018 2:15 pm Temat postu: |
|
|
Do tego warto dorzucić dobry telefon, żeby się osoby w biurze ładnie prezentowały U nas szefostwo zmieniło dresscode i wprowadziło telefony służbowe - LG V30, bardzo fajny telefon musze przyznać |
|
Powrót do góry |
|
|
klara28 Ekspert
Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 144
|
Wysłany: Pon Cze 11, 2018 7:44 am Temat postu: |
|
|
hej,
na pewno przyda wam się konkretne pióro, ja swoje kupiłam na https://alibiuro.pl/pl/c/Piora-Parker/286 rewelacyjne pióro, lekko się trzyma i doskonale wygląda polecam |
|
Powrót do góry |
|
|
bartek88 Ekspert
Dołączył: 19 Mar 2018 Posty: 108
|
Wysłany: Sro Cze 13, 2018 9:23 am Temat postu: |
|
|
Jakbyś potrzebował np. kserokopiarki to zamiast kupować można wypożyczyć tutaj, wyjdzie Ci znacznie taniej http://smartcopy.eu Kserokopiarki Olivetti |
|
Powrót do góry |
|
|
|