Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucynka Ekspert
Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 569
|
Wysłany: Pon Cze 04, 2018 2:59 pm Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o nowe biuro, to również jestem na etapie zmiany głównej siedziby mojej firmy z małej wsi położonej w województwie dolnośląskim do Wrocławia. Powodem zmiany głównej siedziby mojej firmy jest głównie to, iż moje stare biuro nie było już w stanie pomieścić zwiększającej się ilości nowych pracowników oraz drugim czynnikiem, który przyczynił się do zmiany lokalu, jest lepsze postrzeganie marki mojego przedsiębiorstwa poprzez zlokalizowanie nowej siedziby w prestiżowym miejscu, jakim jest centrum Wrocławia. Moje nowe biuro zostało wyposażone między innymi w osiemdziesiąt siedem komputerów marki apple do tego taka sama ilość nowoczesnych biurek oraz ergonomicznych krzeseł. Dodatkowo w biurze została zainstalowana klimatyzacja oraz duże jasne okna. Warto również wspomnieć, że zmiana siedziby własnej firmy wiąże się także z zaktualizowaniem danych własnego przedsiębiorstwa w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, gdyż niespełnienie tego obowiązku grozi karą w postaci upomnienia lub grzywny. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w poradniku na stronie https://www.biznesowi.pl/zmiana-adresu-firmy-zobacz-jakie-masz-obowiazki/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
basiq Ekspert
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 177
|
Wysłany: Sob Lis 17, 2018 12:15 pm Temat postu: |
|
|
Jeżeli szukasz wyposażenia do biura i generalnie akcesoriów biurowych, to polecam Ci https://www.pasazbiurowy.pl/. Cała gama rzeczy, które w biurze są po prostu potrzebne, w niskich cenach. Często można trafić na jakieś promocje, szybka wysyłka gwarantowana - sama korzystam w swojej firmie |
|
Powrót do góry |
|
|
KarolOkrasek Ekspert
Dołączył: 11 Paź 2017 Posty: 805
|
Wysłany: Czw Gru 27, 2018 6:07 pm Temat postu: |
|
|
Możesz także odwiedzić ofertę sklepu https://www.mebleteo.pl/ w którym znajdziesz właśnie meble oraz wyposażenie do biura i nie tylko wykonane głównie z metalu. My również zdecydowaliśmy się właśnie na ich propozycje bo nie są tak obciążające kosztami i też fajnie się prezentują nie zajmując jednocześnie dużej ilości miejsca. |
|
Powrót do góry |
|
|
inka3 Ekspert
Dołączył: 21 Sty 2016 Posty: 510
|
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 11:08 pm Temat postu: |
|
|
Tutaj http://totalsec.pl jest namiar na firmę, która w tym zakresie oferuje naprawdę kompleksowe usługi. Warto bowiem powierzyć im projektowanie biura i remont. Od lat są na rynku, więc mają doświadczenie w tej dziedzinie. Mają za sobą już wiele realizacji. |
|
Powrót do góry |
|
|
Biuromarket_com_pl Ekspert
Dołączył: 17 Sty 2019 Posty: 235
|
Wysłany: Czw Sty 17, 2019 9:33 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli nowe biuro to i nowe meble biurowe. A co sądzicie na temat mebli metalowych, które przede wszystkim wyróżniają się dobrą jakością wykonania, trwałością i jednocześnie pojemnością? Jeżeli nie wiecie do końca o co chodzi to zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu https://biuromarket.com.pl/ w którym dokładnie sprawdzicie wszystkie dostępne propozycje które przygotowaliśmy. |
|
Powrót do góry |
|
|
vato Ekspert
Dołączył: 06 Lis 2018 Posty: 844
|
Wysłany: Pon Sty 21, 2019 8:12 am Temat postu: |
|
|
Warto rozejrzeć się za sprawdzoną firmą, która wykona nowy projekt biura. Jeżeli poszukujecie takiej firmy to skontaktujcie się z biurem projektowym www.ezgprojekt.pl Biuro to ma swoją siedzibę we Wrocławiu. |
|
Powrót do góry |
|
|
kalicki12 Ekspert
Dołączył: 09 Paź 2015 Posty: 969
|
Wysłany: Sro Cze 12, 2019 10:07 am Temat postu: |
|
|
Ostatnio poczytałam sobie trochę o palach prefabrykowanych: https://pale-prefabrykowane.pl/. Sama stoję przed dużą budową i zastanawiam się teraz nad ich zastosowaniem. Wydaje mi się, że to może być dużo łatwiejsze niż budowa wszystkiego zupełnie od zera. |
|
Powrót do góry |
|
|
princepola Ekspert
Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 383
|
Wysłany: Pon Cze 24, 2019 10:56 am Temat postu: fotel biurowy |
|
|
Zgadzam się z poprzednikami - ergonomiczne fotele do biura są najlepszym rozwiązaniem. Taki właśnie zakupiłam na stronie https://www.bemondi.pl/produkt/fotele-i-krzesla-biurowe/ . Siedzę wygodnie, nie garbię się, jest OK. Za ten fotel biurowy nie zapłaciłam zbyt dużo (promocja), więc tym bardziej jestem zadowolona z zakupu. |
|
Powrót do góry |
|
|
wuwek Ekspert
Dołączył: 22 Paź 2017 Posty: 1994
|
Wysłany: Nie Lip 21, 2019 10:11 am Temat postu: |
|
|
My mamy teraz biuro na wykończeniu i zostaje nam plac firmowy taki swoisty magazyn. Pod plandeką sporo rzeczy jest pochowanych ale zauwazylem, ze profil obwodowy jakiego uzywaja pracownicy jest lichej jakosci bo plandeka nie jest do konca napieta. Jakie profile obwodowe polecacie kupic dobrej jakosci i przede wszystkim gdzie? |
|
Powrót do góry |
|
|
MarcjannaM Zaawansowany Uczestnik
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 38
|
Wysłany: Pią Sie 02, 2019 11:40 am Temat postu: |
|
|
Zapewne doskonale znasz każdy kąt pomieszczenia, które chcesz urządzić, więc wybór meble gabinetowe nie będzie stanowić problemu. Zaplanuj koniecznie zakup wygodnej sofy i foteli na spotkania z klientami, https://www.logan.com.pl tu na pewno znajdziesz coś odpowiedniego, mój szef był zadowolony z zakupów w tym sklepie! |
|
Powrót do góry |
|
|
wercia5 Ekspert
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 89
|
Wysłany: Pią Sie 02, 2019 12:01 pm Temat postu: |
|
|
Dla mnie oprócz wygodnego fotela najważniejszy jest biurowy podnóżek. Mam problem z nogami i żylakami dlatego jest to dla mnie bardzo ważne.Praca biurowa szczególnie przed komputerem może być uciążliwa a to trochę pozwoli ci się odprężyć. |
|
Powrót do góry |
|
|
Ramis88 Ekspert
Dołączył: 30 Paź 2017 Posty: 1867
|
Wysłany: Czw Sie 08, 2019 9:54 am Temat postu: |
|
|
No to w takim razie sprawdź także jak tylko znajdziesz wolną chwilę sklep https://dobretonery.pl/ w którym sama również do swojego biura kupuje wszystko od tuszy i tonerów do drukarek, aż po akcesoria biurowe jak koszulki,teczki, dziurkacze itd. |
|
Powrót do góry |
|
|
kiejkos Ekspert
Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 504
|
Wysłany: Sob Sie 10, 2019 4:16 pm Temat postu: |
|
|
Wszelkie artykuły biurowe, m.in. kopiarki drukarki, niszczarki, bindownice i urządzenia wielofunkcyjne znajdziecie w http://biurimex.pl/oferta/ Mają dużo informacji na stronie internetowej, sprawdźcie sobie szczegóły. Ceny w każdym razie mają bardzo rozsądne. |
|
Powrót do góry |
|
|
helka Ekspert
Dołączył: 16 Sty 2019 Posty: 693
|
Wysłany: Nie Sie 11, 2019 6:26 pm Temat postu: |
|
|
W swoim projekcie nie zapomnij uwzględnić miejsca na niszczarkę do dokumentów którą zakupisz tutaj https://niszczeniedokumentow.eu/. Oczywiście jeśli nie chcesz niszczyć je sam to możesz zlecić to także im bo mają taką usługę. Na pewno ją przeprowadzą zgodnie z przepisami a ty będziesz spać spokojnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
ariadna Ekspert
Dołączył: 01 Paź 2019 Posty: 718
|
Wysłany: Wto Paź 15, 2019 9:30 am Temat postu: |
|
|
Warto rozejrzeć się za jak najlepszą firmą projektową. Ja osobiście polecam wam skontaktować się z https://akint.pl/ Tam pracują doświadczeni fachowcy, którzy znają się na projektowaniu tego typu budynków. |
|
Powrót do góry |
|
|
|