FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wyposażenie biura

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hania123
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 730

PostWysłany: Wto Kwi 16, 2019 12:57 pm    Temat postu: Wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

Witajcie! Urządzam właśnie biuro , i zastanawiam się kupnem tablic do pisania .Z racji tego że prowadzimy często konferencje i wiele rzeczy musimy mieć też rozrysowane pomyślałem aby wybrać te suchościeralne .Znalazłem takie tutaj www.tableo.eu i zastanawiam się czy to dobry pomysł ? Jakie jest Wasze zdanie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
zoylla
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 29 Kwi 2019
Posty: 4
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Kwi 29, 2019 10:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja właśnie obracam się w podobnym temacie - interesują mnie biura w mieście Tychy. Chcę w końcu wynająć powierzchnię, która posłuży za główne biuro mojej niewielkiej firmy. Od znajomego słyszałam, że całkiem niezłą ofertę można znaleźć na stronie - https://atriontychy.pl/ . Może ktoś z Was miał okazję korzystać z ich usług albo słyszał jakieś opinie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pinki
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 834

PostWysłany: Pon Maj 06, 2019 6:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze nie powinno też zabraknać ciekawych mebli. Nie dość, że takie pomieszczenie powinno być funkcjonalne i praktyczne, to jeszcze warto zadbać o design, szczególnie wtedy gdy spotykamy się tu z klientami. Bardzo dobre gatunkowo meble robione ręcznie można zamówić u polskiego producenta George Azzar. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, szybka dostawa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
winetta
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 838

PostWysłany: Sob Cze 01, 2019 8:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że takie tablice to dobry pomysł, zdecydowanie suchościeralne. Nie muszę być drogie, jeśli będzie się z nich często korzystać to i tak za jakiś czas będą do wymiany. A w co jeszcze wyposażyć biuro to tu zobacz http://biurotaniej.pl/w-jaki-sposob-wyposazyc-biuro_lkth.a ogólnie na tej stronce jest sporo ciekawych pomocnych artykułów w tym temacie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
darion
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 949

PostWysłany: Pią Sie 14, 2020 9:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli rozglądacie się za nawilżaczami powietrza, niszczarkami, laminatorami i innymi urządzeniami tego typu to polecam wam zajrzeć na stronę https://www.essi.pl/ Jest to świetny sklep internetowy, który zajmuje się sprzedażą wyposażenia biurowego tego typu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
tgrimes
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 15 Sie 2020
Posty: 4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 15, 2020 9:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba postawić na elegancję połączoną z praktyką, w biurach sprawdza się minimalizm.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Agnieszka94
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Lip 2019
Posty: 254

PostWysłany: Sro Sie 19, 2020 9:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W zupełności się z Tobą zgodzę. Minimalizm to styl, który sprawdza się też w biurach, dlatego warto kupić meble, które nie będą zajmować dużo miejsca, a zarazem pomieszczą wszystkie nasze dokumenty. Ja niedawno urządzałam swój home office i kupiłam takie meble do gabinetu https://www.meblewojcik.com.pl/rodzaj-pomieszczenia/biuro,4.html Po pierwszym miesiącu użytkowania jestem bardzo zadowolona Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
miroslaw22221565656
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 20 Sie 2020
Posty: 8

PostWysłany: Czw Sie 20, 2020 5:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz jest epidemia i bardzo trudno się pracuje.Może ktoś z was zdecyduje się na przeczytanie artykułu https://www.herbewo.krakow.pl/blog/jak-przezyc-w-biurze-w-czasie-epidemii/ .Bardzo dużo z niego się dowiecie.

Ostatnio zmieniony przez miroslaw22221565656 dnia Pią Sie 28, 2020 9:50 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
m.m.m
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 1249

PostWysłany: Nie Sie 23, 2020 3:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze się składa, że podsuwacie tutaj sprawdzone rozwiązania Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
LubieDomy
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 29 Gru 2017
Posty: 163

PostWysłany: Czw Sie 27, 2020 8:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My prowadzimy księgowość, ale firme mam od kilku lat. Jest spora bo zatrudniam kilkanaście osób. Powiem szczerze, że musimy jakoś usprawnić naszą pracę i w pierwszej kolejności myślałam nad kupnem switcha fastethernet cisco bo wiele moich kolezanek podobno je ma i poleca. Wcześniej o tym nie słyszałam, ale może faktycznie jest to idealne urządzenie do biura ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Remonty, wyposażenie wnętrz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy