FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Czy mam szanse na kredyt bez stałych zarbków
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Kredyty hipoteczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu19
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 2

PostWysłany: Sob Paź 24, 2009 5:01 pm    Temat postu: Czy mam szanse na kredyt bez stałych zarbków Odpowiedz z cytatem

Czy jest szansa że dostane kredyt na mieszkanie nie mając stałych zarobków ? Jestem student i dlatego nie mogę pracować na etacie, a co za tym idzie nie mam żadnej zdolności kredytowej. Spokojnie bym spłacał kredyt bo mam dochody z prac dorywczych i oszczędności wystarczające żeby spłacać kredyt do końca studiów, a potem to już będę pracował, ale wiem że banku to nie interesuje. Dlatego chciałbym się dowiedzieć czy mam szanse na kredyt na mieszkanie pod zastaw tego mieszkania ? Czy banki udzielają takich kredytów choćby na 80% wartości( na mój rozum dla banku to dobre zabezpieczenie bo pożyczają mi 80%, a nawet jak nie spłacę to dostają nieruchomość czyli 100%, ale nie wiem jak banki na to patrzą)

No i czy ktoś wie jakie byłoby oprocentowanie takiego kredytu (licząc wszystkie "ukryte koszty")
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
otis
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 20

PostWysłany: Pon Lis 30, 2009 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

uuuu, śliska sprawa...

Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maćko
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 7

PostWysłany: Sro Gru 02, 2009 11:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem