FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Jak urzadzić biuro ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Budowa domu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koman
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Mar 2020
Posty: 3691

PostWysłany: Czw Lut 17, 2022 7:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi udało się szybko znaleźć odpowiednią ofertę dla swojej firmy na stronie https://biura.online/, maja szeroką ofertę więc z pewnością znajdziesz coś dopasowanego do potrzeb twojej dziłalności.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
schwarz
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 17 Sty 2022
Posty: 22

PostWysłany: Czw Lut 17, 2022 11:45 am    Temat postu: Jak urządzić biuro ? Odpowiedz z cytatem

Urządzanie urządzaniem, ale jak już zdecydujemy się na prowadzenie swojego biura, to warto pomyśleć o jego wyposażeniu. I tutaj należy się zaopatrzyć w odpowiedni sprzęt, który będzie nam ułatwiał naszą pracę. Od lat prowadzę swój punkt ksero i nie ukrywam, że klienci korzystają też u mnie z usługi laminacji różnych dokumentów. I do tego celu kupiłem laminator rolowy firmy Tech Prim, który świetnie się spisuje i nie zamieniłbym go na żaden inny. Dzięki niemu laminator rolowy laminacja idzie sprawnie i szybko.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
blanda.felix
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 17 Lut 2022
Posty: 1
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lut 17, 2022 12:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dane przechowujemy z kilku powodów. Przede wszystkim niektóre dokumenty musimy zachować przez określony czas, ustalany przez organy państwowe. Dotyczy to m.in. danych finansowych czy takich, na podstawie których rozliczamy się z Urzędem Skarbowym. Przechowujemy również umowy zawarte z kontrahentami.
_________________
Przechowywanie dokumentów – zadbaj o bezpieczeństwo
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
lockman.sherman
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 25 Lut 2022
Posty: 4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lut 25, 2022 11:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam, że w biurze powinno znaleźć się również miejsce do odpoczynku. Zastanawiam się nad zamówieniem kilku skórzanych foteli z podnóżkiem np. z tego sklepu https://halomeble.pl/314-fotele-z-podnozkiem. W pierwszej kolejności warto wspomnieć o tym, że wbrew pozorom do skórzanych foteli z podnóżkiem nie przyklejają się ubrania, ani samo ciało. Naturalna skóra jest porowata, dlatego też nie ma problemów z wysoką wilgotnością.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aleksandra Kos
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Paź 2021
Posty: 74

PostWysłany: Pią Lut 25, 2022 8:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw trzeba znaleźć odpowiednią lokalizację dla biura Very Happy W tym zakresie może pomóc Ci oferta https://metropolis.pl/biura-lokale-wynajem/ i ich lokale do wynajęcia w Katowicach. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie, pozwalające efektywniej zarządzań firmą. Duże znaczenia ma lokalizacja, bo od niej - szczególnie zleżeć może przewaga konkurencyjna i planowanie transportu i logistyka funkcjonowanie firmy. Jeśli szukasz czegoś na Śląski, to skontaktuj się z firmą, która posiada wiedzę i profesjonalne podejście w branży.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
generali
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 25 Cze 2021
Posty: 133

PostWysłany: Czw Mar 03, 2022 6:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak się posiada takie wirtualne biuro https://goldplace.eu/wirtualne-biuro.html to nie trzeba go urządzać Wink To bardzo oszczędne rozwiązanie i dlatego też wielu przedsiębiorców się na nie decyduje. Koszty są niskie, polecam zapoznać się z ofertą pod podanym linkiem
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ewelaa213
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Mar 2022
Posty: 74

PostWysłany: Wto Mar 08, 2022 10:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy macie odpowiednie krzesła? Ja w swoim biurze postanowiłam zainwestować w kulik system classic pro ponieważ aby praca moich pracowników była efektywniejsza najpierw trzeba zadbać o ich potrzeby. polecam wam zaglądnąć na ich stronę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Torkas
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 09 Mar 2022
Posty: 8
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sro Mar 09, 2022 5:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uwielbiam remonty, nadają one wnętrzu drugie życie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Kuber
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 4

PostWysłany: Czw Mar 10, 2022 6:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mi się bardzo podoba koncepcja biura wirtualnego, można sporo zaoszczędzić, pracując z domu, a przy tym posiadając wirtualny adres. Na przykład, tutaj możecie znaleźć tanie biuro wirtualne http://wirtualne-biuro-katowice.com.pl/ w Katowicach, oferują także niezwykłe promocje, dzięki czemu zaoszczędzicie jeszcze więcej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gutie
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 27 Sie 2021
Posty: 255

PostWysłany: Wto Mar 15, 2022 4:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam biuro w swoim domu i remontowałem je w tamtym tygodniu. Wymieniłem w nim podłogę na nowego typu panele winylowe, które można jeszcze ułożyć we wzór modnej jodełki zamówiłem je ze strony https://podlogi24.net/arbiton-ca-158-dab-harlow-herringbone-panele-winylowe-na-klik-wzor-jodeki-59x15cm-arbiton-amaron-hb-o_l_7613.html wysoka jakość w niskiej cenie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mared434
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 781

PostWysłany: Czw Mar 17, 2022 4:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podczas regularnego korzystania z laptopów oraz telefonów bardzo często może się przytrafić różnego rodzaju awaria i wtedy trzeba skorzystać z usług specjalistów. Zainteresowanych tematem polecam sprawdzić artykuł na stronie - http://di.com.pl/kiedy-ekran-twojego-laptopa-nadaje-sie-do-naprawy-65685 .
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ramis88
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 1859

PostWysłany: Pią Mar 18, 2022 11:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W przypadku kiedy będziecie potrzebowali dobrej jakości artykułów biurowych, również jeśli chodzi o laminatory, kartki, tusze, czy też tonery to jak najbardziej mogę polecić ofertę sklepu Pasaż Biurowy https://www.pasazbiurowy.pl/Laminatory-1301-k bo też u nich kompletujemy wszystko co potrzebne. Dobre ceny, pomocna obsługa, ale i też terminowe realizacje zarówno większych, jak i mniejszych zakupów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
stanton.dooley
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 18 Mar 2022
Posty: 3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Mar 18, 2022 12:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie, że również trzeba zadbać o odpowiednie akcesoria biurowe typu notesy, długopisy, kalendarze itp. Ja zdecydowałam się zamówić hurtowo wiele sztuk wybranych rzeczy od Moleskine https://dlabiura24.pl/marki/moleskine. Sprawne wykonywanie każdej pracy biurowej zależy nie tylko od kreatywności i zaangażowania pracowników, ale również od wyposażenia firmy w niezbędne akcesoria i artykuły biurowe. Nie jest tajemnicą, że ważne jest to, aby były to produkty wyróżniające się dobrą jakością, ergonomicznością i trwałością.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pinki
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 834

PostWysłany: Pią Mar 18, 2022 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w każdym biurze przyda się zarówno dobry sprzęt komputerowy, szybki internet jak i wielofunkcyjne urządzenia np drukarki czy kserokopiarki. Myślę, ze tu dużo bardziej opłacalna jest dzierżawa lub wynajem zamiast kupowania sprzętu na własność. Fajną ofertę znajdziecie w firmie http://tmb.net.pl/. Szeroki zakres współpracy, pomocna obsługa, konkurencyjne ceny.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
devon.nitzsche
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 19 Mar 2022
Posty: 4
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Mar 19, 2022 9:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto przede wszystkim zainwestować w wygodne biurko i fotel. Pozdrawiam! Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Budowa domu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 16 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy