FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zakładanie biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Nieruchomości - dyskusje ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jackwelss39
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 71

PostWysłany: Wto Gru 22, 2020 11:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Akurat nie wiem czy to jest najlepszy czas na takie ruchy, no ale wy lepiej na pewno wiecie, zależy też co zamierzacie dokładnie robić. Sprawdźcie sobie tu może porady od https://mikomaxsmartoffice.com/pl/jak-covid-19-wplynie-na-organizacje-pracy-w-biurze/ jeżeli chodzi o organizacje pracy w czasie pandemii. Trzeba tu przede wszystkim zapewnić pracownikom możliwość dezynfekcji, także i możliwość zachowania dystansu w biurze, a tu już mogą być ważne zmiany aranżacyjne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Robert43
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 22 Sie 2017
Posty: 123

PostWysłany: Czw Maj 06, 2021 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My ostatnio kupowaliśmy do firmy kontenery magazynowe, o takie https://seabox.pl/kontenery-magazynowe/. Świetnie spełniają swoją rolę. Ta firma dostarcza też inne rodzaje więc gorąco polecam!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gutek
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 1706

PostWysłany: Pią Cze 18, 2021 7:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o różnego rodzaju akcesoria biurowe i papiernicze, to na pewno warto sobie zerknąć tutaj https://www.biurfan.pl/teczki-cat-328 . Jest tam bowiem wiele różnych ciekawych i praktycznych propozycji dopasowanych do konkretnych potrzeb. Myślę, że warto się tam na spokojnie rozejrzeć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
inka3
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 510

PostWysłany: Pon Lip 12, 2021 5:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o wyposażenie, to na pewno warto sobie zerknąć tutaj https://alstor.pl/produkty/monitory-biurowe/ . Między innymi można tam zakupić praktyczny monitor biurowy. Myślę, że warto się tam na spokojnie rozejrzeć. Jest tam bowiem sporo różnych ciekawych i praktycznych propozycji dopasowanych do konkretnych potrzeb.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
schimmel.okey
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 20 Lip 2021
Posty: 4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lip 20, 2021 10:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeglądałem właśnie ofertę kontenerów biurowych https://weldon.pl/kontenery/kontenery-biurowe/, które sprawdzają się w przypadku różnych działalności gospodarczych. Warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem, jeśli planowane jest urządzanie biura stacjonarnego lub tymczasowego, zarówno w miejscu stałym jak i w terenie. Jest to w pełni funkcjonalne pomieszczenie, zaopatrzone w instalacje elektryczną i grzewczą, gotowe do użytkowania jako biuro lub zaplecze socjalne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mebleteo_pl
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 273

PostWysłany: Sro Sie 25, 2021 7:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukając dobrej jakości wyposażenia do własnego gabinetu to na pewno warto zwrócić uwagę na nasze propozycje w zakresie mebli metalowych. Dlatego jeżeli jeszcze nie podjęliście odpowiedniego wyposażenia to serdecznie zapraszamy do naszego sklepu MebleTeo w którym znajdziecie wszystko co potrzebne licząc na terminowość obsługi oraz konkurencyjne ceny na https://www.mebleteo.pl/meble-biurowe.html udanych poszukiwań oraz zakupów życzymy Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hackett.marco
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 30 Sie 2021
Posty: 4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 30, 2021 2:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To bardzo dobry pomysł. Pozdrawiam! Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karolajna
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 1119

PostWysłany: Czw Gru 01, 2022 7:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakbyś szukał odpowiedniech mebli biura to producent https://locobox.pl/ tworzy dobrej jakosci - solidne, trwale i uzytkowe Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dmoen
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 01 Gru 2022
Posty: 4
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Gru 01, 2022 5:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałabym mieć swoje biuro.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aza
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 534

PostWysłany: Pią Gru 23, 2022 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zakładając biuro warto pomyśleć o usprawnianiu pracy i systemach, które ci w tym pomogą. Jednym z nich jest Invoice Digitizer, który pozwoli ci zapanować nad ogromem faktur w firmie. Wystarczy je zeskanować i automatycznie zostają zaczytane do systemu w cyfrowej postaci co ułatwia jej księgowanie, terminowa płatność jak i dostęp do niej nawet poza firmą online.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dottie
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 26 Gru 2022
Posty: 1

PostWysłany: Pon Gru 26, 2022 5:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W przypadku telefonicznego biura obsługi klienta lub infolinii, to naprawdę przydatne mogą być nagrania lektorskie i zapowiedzi telefoniczne - warto zajrzeć na stronę i zobaczyć na czym to polega.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Polka1234
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 07 Mar 2021
Posty: 3355

PostWysłany: Nie Sty 08, 2023 8:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak najbardziej mogę polecić wam https://cashdirector.com/ . Szczerze mówiąc jestem mega zadowolona z tego programu, bardzo mi ułatwił sprawy związane z finansami
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Biuromarket_com_pl
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 17 Sty 2019
Posty: 235

PostWysłany: Pon Mar 13, 2023 4:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będąc na etapie poszukiwań funkcjonalnych, dobrze wykonanych i trwałych propozycji w zakresie mebli biurowych to koniecznie zajrzyjcie w takim przypadku do oferty BiuroMarket https://biuromarket.com.pl/meble-biurowe.html licząc na konkurencyjne ceny, krótkie terminy realizacji i pełne wsparcie naszej obsługi z opcją dopasowania ich idealnie pod konkretne przestrzenie wraz z multimediami oraz sejfami i szafami ognioodpornymi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marcinprokop698
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 23 Sie 2023
Posty: 1
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Sie 23, 2023 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno potrzebna Ci będzie niszczarka do dokumentów.

Polecam ten sklep: https://www.doniszczarki.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
AdKant
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 28 Lut 2023
Posty: 5

PostWysłany: Czw Sie 24, 2023 8:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do pracy biurowej przydadzą się odpowiedne urządzenia biurowe. Kopiarki, drukarki, niszczarki. Warto też mieć pod ręką serwis urządzeń, dlatego polecam firmę ARCAN, która prowadzi sprzedaż drukarek Poznań, oraz innych biurowych urządzeń a poza tym również je serwisuje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Nieruchomości - dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy