FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Organizacja konferencji
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
meandra33
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 98

PostWysłany: Pon Maj 27, 2019 3:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mogę polecić firmę cateringową (Warszawa), z której my korzystamy i która super się sprawdza na wszelkich eventach biznesowych - http://gruparsvp.pl/. Mają przepyszne jedzenie i bardzo sprawnie obsługują gości. Gorąco polecam Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
dernitaeran
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 1232

PostWysłany: Pią Cze 07, 2019 10:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli jesteście na etapie organizowania konferencji to polecam wam skontaktować się z firmą www.nhprojekt.pl Oni zajmują się obsługą techniczną konferencji, impreza firmowych i innych tego typu wydarzeń. Mogę powiedzieć że są w tym naprawdę dobrzy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Karolajna
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 1119

PostWysłany: Sob Lip 13, 2019 4:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem nie ma co wynajmować jakiegoś cateringu itd. Lepiej już wybrać taką restaurację, która organizuje konferencje. Ja ogólnie polecam to miejsce http://wroblowka.com.pl/ Już parę szkoleń i konferencji u nich za nami i za każdym razem klasa i profesjonalizm
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bruno60
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 4

PostWysłany: Sro Lip 24, 2019 9:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim, wszystko zależy od odpowiedniej sali, my jak mieliśmy konferencję z pracy, to była ona w pięknej sali w Hotelu Imperium w Rzeszowie, dobrze wyposażona miejscówka do tego pokoje również bardzo ładne, a apartamenty typowo urządzone pod spotkania biznesowe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
goska
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Sty 2017
Posty: 821

PostWysłany: Nie Wrz 15, 2019 2:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że warto czasami troszkę wydać i zrobić super imprezę, z której wielu ludzi byłoby zadowolonych. Polecam w tej kwestii jakieś fajne światła https://www.megascena.pl/lampy-uv/ ewentualny dym. Taka impreza zostanie z pewnością zapamiętana.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
perliczka
Początkujący Uczestnik
Początkujący Uczestnik


Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 18

PostWysłany: Pon Wrz 16, 2019 12:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konferencja to jedna, ale zabawa po konferencji to drugie, my zawsze mamy jakas fajna imprezkę po konferencji, teraz byliśmy w klubie rasputin właśnie http://rasputinclub.pl/ fajnie się tam idzie zrelaksować, genialne imprezy organizują własnie pod kątem imprez firmowych, jest dobrze, dawno nie byłam w tak dobrym miejscu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aniaola37
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 184

PostWysłany: Wto Lis 12, 2019 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam, że przy organizacji konferencji warto jest zastanowić się nad zainwestowaniem w hostessy. Ciekawą ofertę ma firma https://papilioagency.com Co myślicie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
derpe
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 11 Wrz 2018
Posty: 1244

PostWysłany: Pią Gru 06, 2019 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najważniejszą rzeczą w organizowaniu konferencji jest sprzęt, czyli projektor, bez tego ani rusz. Wypożyczalnia rzutników http://www.delkomrent.pl/wynajem/projektorow/ bez problemu pomoże Ci w tej sytuacji, mają sprzęt, który Cię na pewno zadowoli.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
bonerten
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Sty 2020
Posty: 627

PostWysłany: Pią Sty 31, 2020 7:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto zadbać o odpowiedni catering dla naszych gości. Jeżeli organizujecie konferencję w okolicach Wodzisławia Śląskiego to polecam wam zgłosić się do firmy https://www.restauracja-dluga2.pl/ Oni mają ciekawą ofertę cateringu dla firm.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
klodia
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 06 Mar 2019
Posty: 951

PostWysłany: Pią Lut 21, 2020 11:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie aby wybierać na konferencje takie hotele, które posiadają sale przygotowane pod takie wydarzenie. Musi być na pewno dobre nagłośnienie, o które czasami ciężko. Ze swojej strony polecam przede wszystkim https://naskrajnej.pl/konferencje - sami korzystamy z ich usług.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tymoteusz1
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 1903

PostWysłany: Pon Lut 24, 2020 8:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musicie pamiętać, że przy organizacji konferencji, bardzo duże znaczenie odgrywa hotel, na który się zdecydujecie.

Ostatnio zmieniony przez Tymoteusz1 dnia Wto Lut 08, 2022 6:05 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
solka
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 4

PostWysłany: Pon Lut 24, 2020 12:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wedug was warto zorganizować konferencję w Zakopanem?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
charlotte1991
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 1128

PostWysłany: Pią Lut 28, 2020 5:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o krzesła na konferencję to warto skorzystać z wynajem krzeseł warszawa. Bez problemu wynajmiesz tam potrzebne krzesła w bardzo dobrej cenie. Sama myślę o skorzystaniu z tej opcji w najbliższym czasie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wendy.sipes
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 28 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią Lut 28, 2020 7:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba znaleźć odpowiednią salę, która pomieści wszystkich i będzie przystosowana do takiego wydarzenia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
nitzsche.alia
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 28 Lut 2020
Posty: 4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lut 28, 2020 1:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy zdarzyło Wam się korzystać z wynajmu mebli eventowych? Jestem w trakcie organizowania konferencji i nie wiem skąd wziąć potrzebne meble - stoły oraz krzesła i inne. W sieci znalazłam ofertę https://www.rentdesign.pl/ co o niej sądzicie? Warto?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Nieruchomości | Kredyt Mieszkaniowy