Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
meandra33 Ekspert
Dołączył: 15 Lis 2016 Posty: 98
|
Wysłany: Pon Maj 27, 2019 3:50 pm Temat postu: |
|
|
Mogę polecić firmę cateringową (Warszawa), z której my korzystamy i która super się sprawdza na wszelkich eventach biznesowych - http://gruparsvp.pl/. Mają przepyszne jedzenie i bardzo sprawnie obsługują gości. Gorąco polecam |
|
Powrót do góry |
|
|
Mieszkaniowy
|
Wysłany: Temat postu: Ogłoszenia z portalu |
|
|
Ładowanie ogłoszeń... |
|
Powrót do góry |
|
|
dernitaeran Ekspert
Dołączył: 30 Maj 2019 Posty: 1232
|
Wysłany: Pią Cze 07, 2019 10:39 am Temat postu: |
|
|
Jeżeli jesteście na etapie organizowania konferencji to polecam wam skontaktować się z firmą www.nhprojekt.pl Oni zajmują się obsługą techniczną konferencji, impreza firmowych i innych tego typu wydarzeń. Mogę powiedzieć że są w tym naprawdę dobrzy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Karolajna Ekspert
Dołączył: 04 Lip 2017 Posty: 1119
|
Wysłany: Sob Lip 13, 2019 4:09 pm Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie ma co wynajmować jakiegoś cateringu itd. Lepiej już wybrać taką restaurację, która organizuje konferencje. Ja ogólnie polecam to miejsce http://wroblowka.com.pl/ Już parę szkoleń i konferencji u nich za nami i za każdym razem klasa i profesjonalizm |
|
Powrót do góry |
|
|
bruno60 Nowy Uczestnik
Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 4
|
Wysłany: Sro Lip 24, 2019 9:21 am Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim, wszystko zależy od odpowiedniej sali, my jak mieliśmy konferencję z pracy, to była ona w pięknej sali w Hotelu Imperium w Rzeszowie, dobrze wyposażona miejscówka do tego pokoje również bardzo ładne, a apartamenty typowo urządzone pod spotkania biznesowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
goska Ekspert
Dołączył: 11 Sty 2017 Posty: 821
|
Wysłany: Nie Wrz 15, 2019 2:00 pm Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że warto czasami troszkę wydać i zrobić super imprezę, z której wielu ludzi byłoby zadowolonych. Polecam w tej kwestii jakieś fajne światła https://www.megascena.pl/lampy-uv/ ewentualny dym. Taka impreza zostanie z pewnością zapamiętana. |
|
Powrót do góry |
|
|
perliczka Początkujący Uczestnik
Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 18
|
Wysłany: Pon Wrz 16, 2019 12:47 pm Temat postu: |
|
|
Konferencja to jedna, ale zabawa po konferencji to drugie, my zawsze mamy jakas fajna imprezkę po konferencji, teraz byliśmy w klubie rasputin właśnie http://rasputinclub.pl/ fajnie się tam idzie zrelaksować, genialne imprezy organizują własnie pod kątem imprez firmowych, jest dobrze, dawno nie byłam w tak dobrym miejscu |
|
Powrót do góry |
|
|
aniaola37 Ekspert
Dołączył: 16 Lis 2016 Posty: 184
|
Wysłany: Wto Lis 12, 2019 11:13 am Temat postu: |
|
|
Uważam, że przy organizacji konferencji warto jest zastanowić się nad zainwestowaniem w hostessy. Ciekawą ofertę ma firma https://papilioagency.com Co myślicie? |
|
Powrót do góry |
|
|
derpe Ekspert
Dołączył: 11 Wrz 2018 Posty: 1244
|
Wysłany: Pią Gru 06, 2019 10:04 am Temat postu: |
|
|
Najważniejszą rzeczą w organizowaniu konferencji jest sprzęt, czyli projektor, bez tego ani rusz. Wypożyczalnia rzutników http://www.delkomrent.pl/wynajem/projektorow/ bez problemu pomoże Ci w tej sytuacji, mają sprzęt, który Cię na pewno zadowoli. |
|
Powrót do góry |
|
|
bonerten Ekspert
Dołączył: 28 Sty 2020 Posty: 627
|
Wysłany: Pią Sty 31, 2020 7:01 am Temat postu: |
|
|
Warto zadbać o odpowiedni catering dla naszych gości. Jeżeli organizujecie konferencję w okolicach Wodzisławia Śląskiego to polecam wam zgłosić się do firmy https://www.restauracja-dluga2.pl/ Oni mają ciekawą ofertę cateringu dla firm. |
|
Powrót do góry |
|
|
klodia Ekspert
Dołączył: 06 Mar 2019 Posty: 951
|
Wysłany: Pią Lut 21, 2020 11:26 am Temat postu: |
|
|
Pamiętajcie aby wybierać na konferencje takie hotele, które posiadają sale przygotowane pod takie wydarzenie. Musi być na pewno dobre nagłośnienie, o które czasami ciężko. Ze swojej strony polecam przede wszystkim https://naskrajnej.pl/konferencje - sami korzystamy z ich usług. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tymoteusz1 Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2015 Posty: 1903
|
Wysłany: Pon Lut 24, 2020 8:01 am Temat postu: |
|
|
Musicie pamiętać, że przy organizacji konferencji, bardzo duże znaczenie odgrywa hotel, na który się zdecydujecie.
Ostatnio zmieniony przez Tymoteusz1 dnia Wto Lut 08, 2022 6:05 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
solka Nowy Uczestnik
Dołączył: 24 Lut 2020 Posty: 4
|
Wysłany: Pon Lut 24, 2020 12:27 pm Temat postu: |
|
|
wedug was warto zorganizować konferencję w Zakopanem? |
|
Powrót do góry |
|
|
charlotte1991 Ekspert
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 1128
|
Wysłany: Pią Lut 28, 2020 5:37 am Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o krzesła na konferencję to warto skorzystać z wynajem krzeseł warszawa. Bez problemu wynajmiesz tam potrzebne krzesła w bardzo dobrej cenie. Sama myślę o skorzystaniu z tej opcji w najbliższym czasie. |
|
Powrót do góry |
|
|
wendy.sipes Nowy Uczestnik
Dołączył: 28 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią Lut 28, 2020 7:07 am Temat postu: |
|
|
Trzeba znaleźć odpowiednią salę, która pomieści wszystkich i będzie przystosowana do takiego wydarzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
nitzsche.alia Nowy Uczestnik
Dołączył: 28 Lut 2020 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Lut 28, 2020 1:17 pm Temat postu: |
|
|
Czy zdarzyło Wam się korzystać z wynajmu mebli eventowych? Jestem w trakcie organizowania konferencji i nie wiem skąd wziąć potrzebne meble - stoły oraz krzesła i inne. W sieci znalazłam ofertę https://www.rentdesign.pl/ co o niej sądzicie? Warto? |
|
Powrót do góry |
|
|
|