FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wentylator

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Nieruchomości Strona Główna -> Budowa domu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
princepola
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 383

PostWysłany: Sro Lis 18, 2015 11:19 am    Temat postu: Wentylator Odpowiedz z cytatem

Witam, poszukuję wentylatora przemysłowego do mojej pracy. Jaki jest koszt montażu takiego sprzętu mniej więcej? Niedawno znalazłam na internecie stronę http://www.wentylatorysklep.pl/wentylatory-przemyslowe,93.html
i tam są takie produkty tylko nie potrafię wybrać odpowiedni, ponieważ nie znam się na tym. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć na czym powinnam się skupić przy zakupie takiego wentylatora? Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Mieszkaniowy






Wysłany:     Temat postu: Ogłoszenia z portalu

Ładowanie ogłoszeń...
Powrót do góry
Jinoo
Ekspert
Ekspert


Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 112

PostWysłany: Pią Gru 04, 2015 11:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wentylatory radze kupować w sieci bo tam zdecydowanie jest największy wybór. Sam ostatnio kupowałem do swojej firmy taki wentylator przeciwwybuchowy: http://tywent.pl/pl/przeciw__wybuchowe,grupa,5.html i musze przyznać, ze się sprawdza. Dobrze, że teraz jest tak duży wybór produktów,. Przy zwykłych wentylatorach różnice w cenie nie są aż tak znaczące, ale w przypadku specjalistycznych bywa z tym już naprawdę różnie… Czasem lepiej trochę poszperać, a potem nie przepłacać. Trudno mi polecić najtańszy sklep, bo ceny są naprawdę zróżnicowane. Zazwyczaj sprawdzam w kilku miejscach i na tej podstawie cos dobieram…
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eliuar
Nowy Uczestnik
Nowy Uczestnik


Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 4

PostWysłany: Pią Gru 11, 2015 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem