Wysłany: Wto Gru 31, 2019 9:39 pm Temat postu: Centrala telefoniczna w firmie
Jaka centrala najlepsza i najbardziej wydajna obecnie? będziemy obsługiwać coraz więcej klientów na infolinii i potrzebuję czegoś naprawdę na najwyższym poziomie. Na razie się skarżą że nie idzie się dodzwonić
Wirtualna centrala daje więcej możliwości i pozwala na usprawnienie obsługi klientów. Można znacznie więcej połączeń odbierać niż z pomocą centrali stacjonarnej. Najlepiej korzystać z centrali pbx od Focus Telecom https://focustelecom.pl/focus-pbx/. Mnóstwo możliwości dają przy niewielkich kosztach obsługi, instalacji. Połączenia też wykonywane z pomocą internetu są znacznie tańsze. Z dodatkowych korzyści to na pewno nieograniczony system zapowiedzi głosowych IVR czy proste transfery połączeń do innych użytkowników. Do takiej centrali można podpiąć wszystkie telefonu komórkowe pracowników. Znacznie łatwiej im także obsługiwać klientów bo mają dostęp do bazy danych, wszystkie informacje, połączenia od klienta zapisują się w jednym miejscu. Jak teraz klienci narzekają to po przejściu na centralę od Focus Telecom zauważą poprawę.
Taka centrala bardzo ułatwia pracę i warto na nią postawić. Osobiście polecam do tego firmę Super VoIP. Korzystamy z ich usług u nas w biurze i wszystko działa niezawodnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach